مربوط به برخی مرسولات جامانده از روز 25 شهریور

سامانه رهگیری مرسولات شرکت پست

بارکد خود را کپی نمایید، بعد وارد لینک بالا شوید:

1773420318100080060057111 اروميهرقيه عليپور
2773420318100090470079111 بندرعباسفاطمه صفري
3773420318100083350797111 بندرلنگهمرتضي قلندري
4773420318100078740075111 بوشهرمحمدرضا محمدي
5773420318100085953761111 پرندمعصومه
6773420318100081110000111 تهرانصونيا صفاري
7773420318100076550000111 تهرانمحمد طالبيان
8773420318100072140000111 تهرانمهرنوش هادي
9773420318100089906953111 توحيدسارا هواسي
10773420318100071780469111 رامسرعلي قنبري
11773420318100086350469111 رامسريوسفي
12773420318100074440048111 ساريفلاح نژاد
13773420318100070650007111 شیرازميترا حسني
14773420318100088490883111 فرخ شهرسجاد رئيسي
15773420318100079350476111 قائم شهراسدي
16773420318100073740476111 قائم شهرليلا سواد کوهي
17773420318100077570037111 قمفهيمه حبيبي
18773420318100084670087111 کاشانفاطمه خاکپور
19773420318100087840067111 کرمانشاهفاطيما عزيزي
20773420318100075370009111 مشهدمريم الماسي
21773420318100082150839111 نائينسميه کمالي

1. اگر اسمتان در لیست نیست یا سامانه پستی اطلاعات بارکد شما را نمایش نمی‌دهد و یا اشتباه نمایش می‌دهد، حتما از طریق سرویس پشتیبانی پیگیری کنید.

2. مسئولیت تأخیرهای احتمالی در توزیع مرسولات متوجه شرکت ملی پست می‌باشد. ما هیچگونه اختیار و کنترلی بر فعالیت‌های شرکت پست نداریم. ما این نکته را در بخش رویه ارسال سفارش متذکر شده‌ایم، لذا خواهشمندیم بابت تأخیرهای احتمالی به ما اعتراض نفرمایید و صبور باشید.

3. اگر مرسوله شما دچار تأخیر شده، ابتدا با کدرهگیری خود وضعیت آن را در سایت شرکت پست بررسی نمایید. اگر مرسوله از شهر رشت به سمت مقصد رهسپار نشده باشد، به پشتیبانی فروشگاه اطلاع دهید تا وضعیت مرسوله را در اداره پست رشت پیگیری نماییم. اما اگر بسوی مقصد رهسپار شده، دیگر از جانب ما قابلیت پیگیری خاصی را ندارد. بهترین راه این است که به لینک سامانه پاسخگویی به شکایات شرکت پست مراجعه نمایید. معمولا ظرف حداکثر 6 ساعت پاسخگوی شما خواهند بود.

4. در صورت عدم حضور در منزل، معمولا مرسوله برای مدت سه روز در پست منطقه شما باقی خواهد ماند. در این صورت سامانه پست ممکن است دو پیغام به شما بدهد: یا از شما بخواهد تا خودتان به اداره پست منطقه مراجعه نموده و حضوراً تحویل بگیرد و یا درخواست واریز وجه جهت ارسال مجدد می‌کند. در صورت عدم پیگیری شما، مرسوله به ما برگشت می خورد. در اینصورت امکان کنسل کردن یا مرجوع نمودن سفارش وجود ندارد و باید مجدد هزینه ی ارسال را برای ما واریز نمایید تا برای شما از ابتدا پست و بارکد جدید صادر کنیم.