شرایط مرجوعی

1. به تمامی درخواست‌های مرجوعی صرفاً تا 48 ساعت پس از تحویل مرسوله ترتیب اثر داده می شود (بر مبنای تاریخ تحویل به گیرنده که در سامانه رهگیری شرکت پست یا تیپاکس ثبت می‌شود)

2. اگر مسافر هستید و لباس را شخص ثالثی تحویل می‌گیرد، حتماً از وی بخواهید به محض دریافت مرسوله، آن را چک نماید و این کار را به آینده موکول نکنید.

3. اگر لباس را برای شخص ثالثی هدیه گرفته‌اید، باز هم فقط 48 ساعت فرصت برای مرجوعی دارید.

4. به هیچ وجه بدون هماهنگی قبلی با پشتیبانی لباسی را مرجوع نکنید.

5. بطور کلی مسئولیت هر اشتباهی که از جانب ما رخ داده باشد را می‌پذیریم و کل هزینه‌ی سفارش + هزینه ارسال مرجوعی را عودت می‌دهیم. اما اگر شما به هر دلیل از خرید خود پشیمان شده‌اید یا در انتخاب سایز اشتباه کرده‌اید، هزینه‌ای عودت داده نمی‌شود و صرفاً می‌توانید محصول جایگزینی انتخاب کنید. در هر دو حالت فقط 48 ساعت فرصت برای مرجوعی دارید.

6. جهت جلوگیری از سوءاستفاده از سرویس رزرو، سفارشی که بیش از 48 ساعت بصورت رزرو نگه می‌دارید را بعداً نمی‌توانید به دلخواه خود کنسل و مرجوع نمایید. در بخش رویه ارسال سفارش شرایط رزرو سفارش را حتماً مطالعه بفرمایید.

7. جهت جلوگیری از سوءاستفاده‌های احتمالی و افزایش دقت مشتریان محترم هنگام خرید، هر مشتری حداکثر می‌تواند 3 محصول را در بازه‌ی 3 ماهه‌ی منتهی به درخواست، به دلخواه خود مرجوع نماید.

8. انواع جوراب و لباس زیر به دلیل مسائل بهداشتی قابل مرجوع نیست.


لک و زدگی

سفارشات شما از جهات مختلف مثل وجود لک، سوراخ، نخ‌کش شدگی، مشکل در چاپ پارچه، دوخته نشدن دکمه‌ها، برش اشتباه قواره و ... چک می‌شوند. در‌صورت وجود هرگونه ایراد که از چشم ما پنهان مانده باشد، مبلغ پرداختی به همراه هزینه بازگشت مرسوله به شما عودت داده خواهد شد.


سایز لباس

ما از هر طرح و هر سایز دو نمونه را اندازه گیری کرده و اطلاعات سایزبندی را درج می کنیم. اما شما لازم است حدود ۲ سانت خطا در نظر بگیرید. تجربه نشان داده به سختی می توان دو نمونه از یک نوع محصول را یافت که دقیقا یک اندازه باشند. اکیداً توصیه می شود برای آنکه با اطمینان خاطر بیشتری خرید کنید، ابعاد مندرج زیر محصول را با یکی از لباس‌هایتان که برای شما راحت و مناسب است مقایسه کنید.

اگر لباس برای شما تنگ یا گشاد بود، دو حالت دارد: 

1. یا شما سایز خود را اشتباه حساب کردید و به اطلاعات زیر محصول دقت نکردید، که دراین صورت همانطور که ابتدا گفته شد هزینه‌ای عودت داده نمی‌شود و باید محصول دیگری انتخاب کنید.

2. یا سایز اشتباه ارسال شده و یا تولیدی اتیکت سایز اشتباه روی محصول چسبانده است. در این صورت لباس را روی زمین پهن کنید بگونه ای که کاملا همسطح زمین باشد و لباس جمع شده نباشد، متر را در جهات مختلف روی لباس بگذارید، از آن عکس بگیرید و به پشتیبانی ارسال کنید. قطعا اگر ابعاد لباس با آنچه ما در قسمت مشخصات محصول قید کرده‌ایم مغایر باشد، می‌توانید لباس را مرجوع نمایید. کل هزینه سفارش عودت داده خواهد شد و الزامی نیست تا محصولی جایگزین انتخاب کنید.


رنگ لباس

نمی‌توانیم صددرصد تضمین دهیم رنگی که شما در گوشی خود مشاهده می‌کنید، عیناً مطابق واقعیت باشد. علت هم ایراد از عکس برداری ما نیست (ما هیچ نوع فیلتری بر تصاویر اعمال نمی‌کنیم). در واقع علت اصلی ناشی از تکنولوژی صفحه نمایش گوشی‌های مختلف است که باعث می‌شود برخی رنگ‌ها در برخی گوشی‌ها پررنگ‌تر یا کم رنگ‌تر نمایش داده شود. دو علت مهم دیگر نیز دخیل هستند: 1. میزان درخشندگی که برای صفحه نمایش تنظیم کرده‌اید 2. فیلتر کاهش خستگی چشم که برای صفحه نمایش تنظیم کرده‌اید.

در مثال زیر شما می‌توانید یک تصویر واحد را در دو گوشی متفاوت ملاحظه بفرمایید. خودتان نیز می‌توانید این کار را امتحان کنید و سایت ما را در گوشی‌های مختلف ملاحظه کنید تا دقیق‌تر متوجه این مسئله شوید. لذا اگر رنگ لباسی که انتخاب کرده اید با عکس آن تا حدود 20 درصد اختلاف دارد، مسئولیتی متوجه ما نیست.

 


نحوه ارجاع

پس از بررسی درخواست شما، اگر اشتباه از جانب ما بوده باشد حداکثر ظرف یک هفته و اگر اشتباه یا پشیمانی از جانب شما بوده باشد باید بلافاصله سفارش را مرجوع کنید. نیازی به مراجعه مستقیم به اداره پست نیست و در نزدیک‌ترین دفتر پیشخوان دولت می توانید مرسوله را تحویل دهید. توجه فرمایید که لباس به هیچ وجه نباید بوی مواد شوینده، عطر و ادکلن بدهد. حتما قبل از پوشیدن لباس از تمیز بودن بدن - بخصوص زیر بغل‌های خودتان- مطمئن شوید تا لباس بوی عرق نگیرد.
پس از رسیدن مرسوله به انبار، مطابق شرایطی که در بالا قید شد هزینه سفارش به شما عودت داده می‌شود و یا اگر مشمول عودت نباشید، در کیف پول حساب کاربری شما شارژ می‌شود تا در خرید بعدی از آن استفاده کنید.


سوالات پرتکرار:

سؤال: لباس بعد شست و شو پرز میده؟ رنگش میره؟

پاسخ: هیچ تضمینی در این خصوص وجود ندارد و اگر لباس بعد مدتی پرز داد یا رنگ پس داد، ما لباس را پس نمی‌گیریم. توجه داشته باشید که اساساً این مسئله از طرفی به جنس پارچه و نوع چاپ و از طرفی به نحوه‌ی شست و شو و مواد شوینده بستگی دارد. تجربه نشان داده حتی در شست و شوی ارزان ترین لباس‌ها با معمولی ترین پارچه ها نیز اگر دقت شود، می توان انتظار طول عمر بالایی از آنها داشت. توصیه‌ی ما این است که اگر در شست و شوی لباس اهل دقت و حوصله نیستید، لباس های با نخ اسپان (اسپاندکس)، و لباس های تمام چاپ نخرید. اگر لباس دارای اسپاندکس باشد در مشخصات محصول قید می شود. همچنین از روی تصاویر می توان به نوع چاپ لباس پی برد. اگر به یقه یا مچ لباس دقت کنید، لباس هایی که از داخل سفید و از بیرون رنگی هستند، از نوع تمام چاپ می باشند. یعنی پارچه ی لباس در اصل سفید است و تمام رنگ و طرح روی آن چاپ شده. اما لباس هایی که از داخل و بیرون یک رنگ هستند نشان می دهد که کل پارچه یا نخ، رنگرزی شده، لذا ثبات رنگ بالاتری دارد.

سؤال: این شلوار زانو می ندازه؟

پاسخ: به طور کلی تمامی شلوارهای الیاف طبیعی خالص (پنبه، ویسکوز، کتان، پشم و ...) قطعاً زانو می اندازند. برای آنکه زانو نیاندازد یا باید آنقدر گشاد باشند که در قسمت زانو پارچه کمتر تحت کشش قرار گیرد، یا باید دارای نخ لاکرا باشند تا خاصیت "کشسانی برگشت پذیر" به پارچه بدهد. در اینصورت جنس لباس با عناوینی مانند "پنبه لاکرا" یا "ویسکوز لاکرا" قید می‌شود. 

سؤال: من پوستم حساس هست، این لباس ناخالصی داره؟

پاسخ: جنس لباس دقیقا در مشخصات محصول قید می شود. اگر پوست حساسی دارید توصیه می شود از جنس اسپاندکس و پلی استر لباس نخرید. نخ ویسکوز هم جزء الیاف پایه سلولوزی بوده و حساسیت زا نیست (بسیاری به اشتباه تصور می کنند ویسکوز از الیافت مصنوعی است). توجه داشته باشید که نخ لاکرا علی رقم اینکه از الیاف مصنوعی قلمداد می شود اما حساسیت زا نبوده و در بسیاری از لباس های بسیار با کیفیت به خصوص لباس های زیر (شورت های جذب)، کاربرد فراوانی دارد. اصولاً نخ لاکرا از آنجا که تا حد زیادی از زانو انداختن شلوار و لگ می کاهد و از طرفی هم حساسیت زا نبوده، به شدت بر قیمت شلوار تاثیر می گذارد.

سؤال: این لباس آبرفت داره؟

پاسخ: اگر آبرفت داشته باشد، میزان و راستای آبرفت (قد یا عرض) در مشخصات قید می شود. لذا شما باید با توجه به میزان آبرفت سایز لباس را انتخاب کنید. البته اکثر مواقع تولیدی‌ها قواره‌ی پارچه را طوری برش می زنند که آبرفت در راستای قد رخ دهد. اگر از آبرفت مطلبی بیان نشود، یعنی آبرفت ندارد. اگر نسبت به آبرفت لباس و اطلاعات درج شده توسط ما خیلی حساس هستید، پس از دریافت مرسوله صرفاً 48 ساعت فرصت دارید تا لباس را بشورید و میزان آبرفت را چک نمایید. پس از این مدت هیچ درخواستی بررسی نمی‌شود.

سؤال: کیفیت دوخت و درزهای لباس خوب هست؟

پاسخ: همیشه سعی کرده‌ایم محصولات را از تولیدی‌هایی تهیه کنیم که نسبت به کیفیت دوخت آنها مطمئن هستیم. اما بطور کلی لباس تا پوشیده و استفاده نشود کیفیت دوخت و استحکام درزهای آن بخصوص در ناحیه فاق شلوار قابل بررسی نیست. لذا اساساً نمی توانیم در این خصوص تضمینی بدهیم. حتی شما در خرید حضوری هم نمی‌توانید نسبت به کیفیت دوخت لباس اطمینان کامل حاصل کنید. درصورت باز شدن درزها طی استفاده از لباس، امکان مرجوعی وجود ندارد. با عرض پوزش تنها راهنمایی ما این است که خودتان درز را بدوزید. البته مشتاق هستیم تا مشتریان ما با ارائه‌ی گزارش از کیفیت دوخت لباس‌ها، ما را در بررسی کیفیت کار تولیدی‌های مختلف راهنمایی کنند. برای ارائه گزارش می‌توانید از طریق پشتیبانی و یا قسمت دیدگاه‌ها در ذیل هر محصول اقدام فرمایید.