مربوط به برخی سفارشات جامانده از روز 2 اردیبهشت
سامانه رهگیری مرسولات شرکت پست
بارکد خود را کپی نمایید، بعد وارد لینک بالا شوید:
1 | 773420303400147200038111 | اراک | قاسم فراهاني |
2 | 773420303400137300473111 | اميرکلا | فاطمه رئيس ميرزائي |
3 | 773420303400145400636111 | بهبهان | نرگس علي نقي زاده |
4 | 773420303400146060075111 | بوشهر | مريم دشتي نژاد |
5 | 773420303400139310000111 | تهران | پروانه فتاحي |
6 | 773420303400141570000111 | تهران | سميرا سادات شير افکن |
7 | 773420303400136010000111 | تهران | مهشيد داور |
8 | 773420303400134500775111 | شهربابک | طاهره مرادي |
9 | 773420303400135710946111 | شيروان | نگين کريم زاده |
10 | 773420303400140860447111 | لنگرود | حسن پور |
11 | 773420303400142520055111 | مراغه | مريم رسولي |
12 | 773420303400138053765111 | نسيم شهر | زهرا مصطفوي |
13 | 773420303400144300735111 | نور آباد | زهرا پيش اهنگ |
14 | 773420303400143230089111 | يزد | معصومه پژمانفر |
1. اگر اسمتان در لیست نیست یا سامانه پستی اطلاعات بارکد شما را نمایش نمیدهد و یا اشتباه نمایش میدهد، حتما از طریق سرویس پشتیبانی پیگیری کنید.
2. مسئولیت تأخیرهای احتمالی در توزیع مرسولات متوجه شرکت ملی پست میباشد. ما هیچگونه اختیار و کنترلی بر فعالیتهای شرکت پست نداریم. ما این نکته را در بخش رویه ارسال سفارش متذکر شدهایم، لذا خواهشمندیم بابت تأخیرهای احتمالی به ما اعتراض نفرمایید و صبور باشید.
3. اگر مرسوله شما دچار تأخیر شده، ابتدا با کدرهگیری خود وضعیت آن را در سایت شرکت پست بررسی نمایید. اگر مرسوله از شهر رشت به سمت مقصد رهسپار نشده باشد، به پشتیبانی فروشگاه اطلاع دهید تا وضعیت مرسوله را در اداره پست رشت پیگیری نماییم. اما اگر بسوی مقصد رهسپار شده، دیگر از جانب ما قابلیت پیگیری خاصی را ندارد. بهترین راه این است که به لینک سامانه پاسخگویی به شکایات شرکت پست مراجعه نمایید. معمولا ظرف حداکثر 6 ساعت پاسخگوی شما خواهند بود.
4. در صورت عدم حضور در منزل، معمولا مرسوله برای مدت سه روز در پست منطقه شما باقی خواهد ماند. در این صورت سامانه پست ممکن است دو پیغام به شما بدهد: یا از شما بخواهد تا خودتان به اداره پست منطقه مراجعه نموده و حضوراً تحویل بگیرد و یا درخواست واریز وجه جهت ارسال مجدد میکند. در صورت عدم پیگیری شما، مرسوله به ما برگشت می خورد. در اینصورت امکان کنسل کردن یا مرجوع نمودن سفارش وجود ندارد و باید مجدد هزینه ی ارسال را برای ما واریز نمایید تا برای شما از ابتدا پست و بارکد جدید صادر کنیم.
5. بارکد مرسولات تیپاکس مستقیما پیامک میشود. لذا در این لیست درج نمیگردد.
6. مرسولات همشهریان رشتی با پیک موتوری ارسال میشود و فاقد بارکد پیگیری میباشد.