مربوط به برخی بارکدهای جا مانده از روز 14 آبان
سامانه رهگیری مرسولات شرکت پست
بارکد خود را کپی نمایید، بعد وارد لینک بالا شوید:
1 | 773420223100112280047111 | بابل | هدي فلاح مقدمي |
2 | 773420223100102890756111 | برازجان | لعيا رزمجو |
3 | 773420223100105530000111 | تهران | ابوالفضل ديانت |
4 | 773420223100107740000111 | تهران | حميده جعفري |
5 | 773420223100120160000111 | تهران | فتانه سام |
6 | 773420223100111190000111 | تهران | مجتبي پرتو زاده |
7 | 773420223100116700000111 | تهران | مرضيه توسلي |
8 | 773420223100109640379111 | دليجان | فاطمه اصغري |
9 | 773420223100119030066111 | سنندج | شيوا نوري |
10 | 773420223100104450066111 | سنندج | محمد شهاب اميني |
11 | 773420223100103620078111 | سيرجان | علي اکبر جهانشاهي |
12 | 773420223100115890078111 | سيرجان | فريبا جهانشاهي |
13 | 773420223100114210007111 | شيراز-فارس | پريا فهندژ |
14 | 773420223100121100795111 | قشم | سميه بهنيا |
15 | 773420223100108140003111 | کرج | سپيده ملازاده |
16 | 773420223100113864346111 | کوچصفهان | طاهره غفاري |
17 | 773420223100106370794111 | کيش | عاطفه اردکان |
18 | 773420223100117200447111 | لنگرود | مريم قنبري |
19 | 773420223100118820065111 | همدان | پارميس متولي زنگنه |
20 | 773420223100110010065111 | همدان | شيرين جعفري |
1. اگر اسمتان در لیست نیست یا سامانه پستی اطلاعات بارکد شما را نمایش نمیدهد و یا اشتباه نمایش میدهد، حتما از طریق سرویس پشتیبانی پیگیری کنید.
2. مسئولیت تأخیرهای احتمالی در توزیع مرسولات متوجه شرکت ملی پست میباشد. ما هیچگونه اختیار و کنترلی بر فعالیتهای شرکت پست نداریم. ما این نکته را در بخش رویه ارسال سفارش متذکر شدهایم، لذا خواهشمندیم بابت تأخیرهای احتمالی به ما اعتراض نفرمایید و صبور باشید.
3. اگر مرسوله شما دچار تأخیر شده، ابتدا با کدرهگیری خود وضعیت آن را در سایت شرکت پست بررسی نمایید. اگر مرسوله از شهر رشت به سمت مقصد رهسپار نشده باشد، به پشتیبانی فروشگاه اطلاع دهید تا وضعیت مرسوله را در اداره پست رشت پیگیری نماییم. اما اگر بسوی مقصد رهسپار شده، دیگر از جانب ما قابلیت پیگیری خاصی را ندارد. بهترین راه این است که به لینک سامانه پاسخگویی به شکایات شرکت پست مراجعه نمایید. معمولا ظرف حداکثر 6 ساعت پاسخگوی شما خواهند بود.
4. در صورت عدم حضور در منزل، معمولا مرسوله برای مدت سه روز در پست منطقه شما باقی خواهد ماند. در این صورت سامانه پست ممکن است دو پیغام به شما بدهد: یا از شما بخواهد تا خودتان به اداره پست منطقه مراجعه نموده و حضوراً تحویل بگیرد و یا درخواست واریز وجه جهت ارسال مجدد میکند. در صورت عدم پیگیری شما، مرسوله به ما برگشت می خورد. در اینصورت امکان کنسل کردن یا مرجوع نمودن سفارش وجود ندارد و باید مجدد هزینه ی ارسال را برای ما واریز نمایید تا برای شما از ابتدا پست و بارکد جدید صادر کنیم.
5. بارکد مرسولات تیپاکس مستقیما پیامک میشود. لذا در این لیست درج نمیگردد.
6. مرسولات همشهریان رشتی با پیک موتوری ارسال میشود و فاقد بارکد پیگیری میباشد.