مربوط به برخی بارکدهای جا مانده از روز 14 آبان

سامانه رهگیری مرسولات شرکت پست

بارکد خود را کپی نمایید، بعد وارد لینک بالا شوید:

1773420223100112280047111 بابلهدي فلاح مقدمي
2773420223100102890756111 برازجانلعيا رزمجو
3773420223100105530000111 تهرانابوالفضل ديانت
4773420223100107740000111 تهرانحميده جعفري
5773420223100120160000111 تهرانفتانه سام
6773420223100111190000111 تهرانمجتبي پرتو زاده
7773420223100116700000111 تهرانمرضيه توسلي
8773420223100109640379111 دليجانفاطمه اصغري
9773420223100119030066111 سنندجشيوا نوري
10773420223100104450066111 سنندجمحمد شهاب اميني
11773420223100103620078111 سيرجانعلي اکبر جهانشاهي
12773420223100115890078111 سيرجانفريبا جهانشاهي
13773420223100114210007111 شيراز-فارسپريا فهندژ
14773420223100121100795111 قشمسميه بهنيا
15773420223100108140003111 کرجسپيده ملازاده
16773420223100113864346111 کوچصفهانطاهره غفاري
17773420223100106370794111 کيشعاطفه اردکان
18773420223100117200447111 لنگرودمريم قنبري
19773420223100118820065111 همدانپارميس متولي زنگنه
20773420223100110010065111 همدانشيرين جعفري

1. اگر اسمتان در لیست نیست یا سامانه پستی اطلاعات بارکد شما را نمایش نمی‌دهد و یا اشتباه نمایش می‌دهد، حتما از طریق سرویس پشتیبانی پیگیری کنید.

2. مسئولیت تأخیرهای احتمالی در توزیع مرسولات متوجه شرکت ملی پست می‌باشد. ما هیچگونه اختیار و کنترلی بر فعالیت‌های شرکت پست نداریم. ما این نکته را در بخش رویه ارسال سفارش متذکر شده‌ایم، لذا خواهشمندیم بابت تأخیرهای احتمالی به ما اعتراض نفرمایید و صبور باشید.

3. اگر مرسوله شما دچار تأخیر شده، ابتدا با کدرهگیری خود وضعیت آن را در سایت شرکت پست بررسی نمایید. اگر مرسوله از شهر رشت به سمت مقصد رهسپار نشده باشد، به پشتیبانی فروشگاه اطلاع دهید تا وضعیت مرسوله را در اداره پست رشت پیگیری نماییم. اما اگر بسوی مقصد رهسپار شده، دیگر از جانب ما قابلیت پیگیری خاصی را ندارد. بهترین راه این است که به لینک سامانه پاسخگویی به شکایات شرکت پست مراجعه نمایید. معمولا ظرف حداکثر 6 ساعت پاسخگوی شما خواهند بود.

4. در صورت عدم حضور در منزل، معمولا مرسوله برای مدت سه روز در پست منطقه شما باقی خواهد ماند. در این صورت سامانه پست ممکن است دو پیغام به شما بدهد: یا از شما بخواهد تا خودتان به اداره پست منطقه مراجعه نموده و حضوراً تحویل بگیرد و یا درخواست واریز وجه جهت ارسال مجدد می‌کند. در صورت عدم پیگیری شما، مرسوله به ما برگشت می خورد. در اینصورت امکان کنسل کردن یا مرجوع نمودن سفارش وجود ندارد و باید مجدد هزینه ی ارسال را برای ما واریز نمایید تا برای شما از ابتدا پست و بارکد جدید صادر کنیم.

5. بارکد مرسولات تیپاکس مستقیما پیامک می‌شود. لذا در این لیست درج نمی‌گردد.

6. مرسولات همشهریان رشتی با پیک موتوری ارسال می‌شود و فاقد بارکد پیگیری می‌باشد.