مربوط به سفارشات ثبت شده از ساعت 09:00 روز 4 دی تا ساعت 08:00 روز 5 دی

بارکد خود را کپی نمایید، بعد وارد لینک زیر شوید:

سامانه رهگیری مرسولات شرکت پست

1
773420128100069750456111 
ابهر
معصومه الهياري
2
773420128100090450577111 
اشنويه
شهرام زرزا
3
773420128100086770008111 
اصفهان
نرگس زماني
4
773420128100089003168611 
اندیشه
ماريا مصير
5
773420128100073420006111 
اهواز
مائده مدني
6
773420128100195900756111 
برازجان
پري زارعي
7
773420128100096900079111 
بندرعباس
سنا صفوي
8
773420128100085700635111 
بندرماهشهر
منوچهر قنواتي
9
773420128100083558143111 
بهارستان(اصفهان)
زهرا رحيمي
10
773420128100078800000111 
تهران
جواد سعادت
11
773420128100079870000111 
تهران
حنانه شريعتمدار
12
773420128100082470000111 
تهران
زهرا سواد کوهي
13
773420128100068670000111 
تهران
زهرا طالبي
14
773420128100087850000111 
تهران
مريم سليمان زاده
15
773420128100077720000111 
تهران
مسعودي
16
773420128100084620000111 
تهران
مهناز علي نقي
17
773420128100088920936111 
چناران
مليکا دولتي
18
773420128100070200068111 
خرم آباد- لرستان
پرورش
19
773420128100080324384111 
رضوانشهر-گيلان
حسيني
20
773420128100091520098111 
زاهدان
مريم دشتي زاده
21
773420128100093670035111 
سمنان
غزاله کاشفي
22
773420128100072350066111 
سنندج
غزال مقدم
23
773420128100075570037111 
قم
فرزانه ازاد
24
773420128100081400947111 
قوچان
فاطمه تاجياني
25
773420128100071270067111 
کرمانشاه
محيا ميرزايي
26
773420128100094750743111 
لار
زهرا اخوت
27
773420128100095820044111 
لاهيجان-گيلان
مريم سرافراز
28
773420128100092600333111 
نظرآباد
مهديه فلاح زاده
29
773420128100076650759111 
ياسوج
زهرا فتحي
30
773420128100074500759111 
ياسوج
سودي

1. اگر اسم خودتان را نمی توانید پیدا کنید، یا اگر سامانه اطلاعات بارکد شما را نمایش نمی دهد و یا اشتباه نمایش می دهد، حتما از طریق پشتیبانی پیگیری کنید. خط 09395450755 در تمامی پیام‌رسان‌های خارجی و داخلی آماده‌ی پاسخگویی است.

2. بابت تأخیرهای احتمالی در توزیع مرسولات، مسئولیت کاملاً متوجه شرکت ملی پست بوده و به جز ثبت شکایت در سامانه ی پست و صبر، اقدام دیگری نمی توان انجام داد. ما هیچگونه اختیار و کنترلی بر فعالیت‌های شرکت پست نداریم. ما این مطلب را در قسمت "رویه ارسال سفارش" متذکر شده‌ایم، لذا خواهشمندیم بابت تأخیرهای احتمالی به ما اعتراض نفرمایید.

3. در صورت عدم حضور در منزل، معمولا مرسوله برای مدت سه روز در پست منطقه شما باقی خواهد ماند. در این صورت سامانه پست ممکن است دو پیغام به شما بدهد: یا از شما می‌خواهد که خودتان به اداره پست منطقه مراجعه کنید و حضوراً تحویل بگیرد و یا درخواست واریز وجه جهت ارسال مجدد می‌کند. در صورت عدم پیگیری شما، مرسوله به ما برگشت می خورد. در اینصورت امکان کنسل کردن سفارش و دریافت وجه وجود ندارد و باید مجدد هزینه ی ارسال را برای ما واریز نمایید تا برای شما از ابتدا پست و بارکد جدید صادر کنیم.

4. بارکد مرسولات تیپاکس مستقیما پیامک می‌شود. لذا در این لیست درج نمی‌گردد.