مربوط به سفارشات ثبت شده از ساعت 09:00 روز 4 دی تا ساعت 08:00 روز 5 دی
بارکد خود را کپی نمایید، بعد وارد لینک زیر شوید:
سامانه رهگیری مرسولات شرکت پست
1 | 773420128100069750456111 | ابهر | معصومه الهياري |
2 | 773420128100090450577111 | اشنويه | شهرام زرزا |
3 | 773420128100086770008111 | اصفهان | نرگس زماني |
4 | 773420128100089003168611 | اندیشه | ماريا مصير |
5 | 773420128100073420006111 | اهواز | مائده مدني |
6 | 773420128100195900756111 | برازجان | پري زارعي |
7 | 773420128100096900079111 | بندرعباس | سنا صفوي |
8 | 773420128100085700635111 | بندرماهشهر | منوچهر قنواتي |
9 | 773420128100083558143111 | بهارستان(اصفهان) | زهرا رحيمي |
10 | 773420128100078800000111 | تهران | جواد سعادت |
11 | 773420128100079870000111 | تهران | حنانه شريعتمدار |
12 | 773420128100082470000111 | تهران | زهرا سواد کوهي |
13 | 773420128100068670000111 | تهران | زهرا طالبي |
14 | 773420128100087850000111 | تهران | مريم سليمان زاده |
15 | 773420128100077720000111 | تهران | مسعودي |
16 | 773420128100084620000111 | تهران | مهناز علي نقي |
17 | 773420128100088920936111 | چناران | مليکا دولتي |
18 | 773420128100070200068111 | خرم آباد- لرستان | پرورش |
19 | 773420128100080324384111 | رضوانشهر-گيلان | حسيني |
20 | 773420128100091520098111 | زاهدان | مريم دشتي زاده |
21 | 773420128100093670035111 | سمنان | غزاله کاشفي |
22 | 773420128100072350066111 | سنندج | غزال مقدم |
23 | 773420128100075570037111 | قم | فرزانه ازاد |
24 | 773420128100081400947111 | قوچان | فاطمه تاجياني |
25 | 773420128100071270067111 | کرمانشاه | محيا ميرزايي |
26 | 773420128100094750743111 | لار | زهرا اخوت |
27 | 773420128100095820044111 | لاهيجان-گيلان | مريم سرافراز |
28 | 773420128100092600333111 | نظرآباد | مهديه فلاح زاده |
29 | 773420128100076650759111 | ياسوج | زهرا فتحي |
30 | 773420128100074500759111 | ياسوج | سودي |
1. اگر اسم خودتان را نمی توانید پیدا کنید، یا اگر سامانه اطلاعات بارکد شما را نمایش نمی دهد و یا اشتباه نمایش می دهد، حتما از طریق پشتیبانی پیگیری کنید. خط 09395450755 در تمامی پیامرسانهای خارجی و داخلی آمادهی پاسخگویی است.
2. بابت تأخیرهای احتمالی در توزیع مرسولات، مسئولیت کاملاً متوجه شرکت ملی پست بوده و به جز ثبت شکایت در سامانه ی پست و صبر، اقدام دیگری نمی توان انجام داد. ما هیچگونه اختیار و کنترلی بر فعالیتهای شرکت پست نداریم. ما این مطلب را در قسمت "رویه ارسال سفارش" متذکر شدهایم، لذا خواهشمندیم بابت تأخیرهای احتمالی به ما اعتراض نفرمایید.
3. در صورت عدم حضور در منزل، معمولا مرسوله برای مدت سه روز در پست منطقه شما باقی خواهد ماند. در این صورت سامانه پست ممکن است دو پیغام به شما بدهد: یا از شما میخواهد که خودتان به اداره پست منطقه مراجعه کنید و حضوراً تحویل بگیرد و یا درخواست واریز وجه جهت ارسال مجدد میکند. در صورت عدم پیگیری شما، مرسوله به ما برگشت می خورد. در اینصورت امکان کنسل کردن سفارش و دریافت وجه وجود ندارد و باید مجدد هزینه ی ارسال را برای ما واریز نمایید تا برای شما از ابتدا پست و بارکد جدید صادر کنیم.
4. بارکد مرسولات تیپاکس مستقیما پیامک میشود. لذا در این لیست درج نمیگردد.