مربوط به سفارشات ثبت شده از ساعت 08:00 روز 15 آذر تا ساعت 08:00 روز 17 آذر

بارکد خود را کپی نمایید، بعد وارد لینک زیر شوید:

سامانه رهگیری مرسولات شرکت پست

1
773420126300087950038111 
اراک
معصومه نظام ابادي
2
773420126300082570056111 
اردبيل
سعيده آشنا
3
773420126300100500056111 
اردبيل
فاطمه احمدي
4
773420126300088020008111 
اصفهان
اصفه
5
773420126300086870008111 
اصفهان
باقري
6
773420126300102650686111 
اليگودرز
فاطمه حسنوند
7
773420126300095920047111 
بابل
مهرناز علي منش
8
773420126300077820043111 
بندرانزلي
نوشا يوسفي
9
773420126300080420485111 
بهشهر
روشنک فضايي
10
773420126300075670075111 
بوشهر
مبينا صدقي
11
773420126300078900097111 
بيرجند
الهام
12
773420126300089100097111 
بيرجند
ثريا کوزه گران
13
773420126300071370468111 
تنکابن
سپيده غفاري
14
773420126300084720000111 
تهران
زمانيان
15
773420126300098150000111 
تهران
سارا کرمانشاهي
16
773420126300079970000111 
تهران
فاطمه منصور زاده
17
773420126300073520000111 
تهران
مرضيه مرادي
18
773420126300096000000111 
تهران
مريم عطايي
19
773420126300099220000111 
تهران
نسترن لکتويي
20
773420126300092700074111 
جهرم
نغمه کارگر فرد
21
773420126300093770466111 
چالوس
پريا لرنعمتي
22
773420126300072450936111 
چناران
مليکا دولتي
23
773420126300076750758111 
دوگنبدان
طيبه رويين
24
773420126300094850469111 
رامسر
سپيده قاسم نژاد
25
773420126300101573973111 
رودهن
سميه خويي
26
773420126300083650035111 
سمنان
فاطمه کاشفي
27
773420126300097070036111 
شاهرود
منصوري
28
773420126300081500007111 
شيراز-فارس
زهرا پيراسته
29
773420126300074600076111 
کرمان
زهرا خليقي
30
773420126300090550076111 
کرمان
س عليزاده
31
773420126300070300336111 
هشتگرد
فلاح
32
773420126300085800065111 
همدان
سينا
33
773420126300091620089111 
يزد
کامليا کوشان
34
773420126300069850089111 
يزد
گيتي چرخکار

1. اگر اسم خودتان را نمی توانید پیدا کنید، یا اگر سامانه اطلاعات بارکد شما را نمایش نمی دهد و یا اشتباه نمایش می دهد، حتما از طریق پشتیبانی پیگیری کنید. خط 09395450755 در تمامی پیام‌رسان‌های خارجی و داخلی آماده‌ی پاسخگویی است.

2. بابت تأخیرهای احتمالی در توزیع مرسولات، مسئولیت کاملاً متوجه شرکت ملی پست بوده و به جز ثبت شکایت در سامانه ی پست و صبر، اقدام دیگری نمی توان انجام داد. ما هیچگونه اختیار و کنترلی بر فعالیت‌های شرکت پست نداریم. ما این مطلب را در قسمت "رویه ارسال سفارش" متذکر شده‌ایم، لذا خواهشمندیم بابت تأخیرهای احتمالی به ما اعتراض نفرمایید.

3. در صورت عدم حضور در منزل، معمولا مرسوله برای مدت سه روز در پست منطقه شما باقی خواهد ماند. در این صورت سامانه پست ممکن است دو پیغام به شما بدهد: یا از شما می‌خواهد که خودتان به اداره پست منطقه مراجعه کنید و حضوراً تحویل بگیرد و یا درخواست واریز وجه جهت ارسال مجدد می‌کند. در صورت عدم پیگیری شما، مرسوله به ما برگشت می خورد. در اینصورت امکان کنسل کردن سفارش و دریافت وجه وجود ندارد و باید مجدد هزینه ی ارسال را برای ما واریز نمایید تا برای شما از ابتدا پست و بارکد جدید صادر کنیم.

4. بارکد مرسولات تیپاکس مستقیما پیامک می‌شود. لذا در این لیست درج نمی‌گردد.