مربوط به سفارشات ثبت شده از ساعت 08:00 روز 19 مهر تا ساعت 06:00 روز 21 مهر

بارکد خود را کپی نمایید، بعد وارد لینک زیر شوید:

سامانه رهگیری مرسولات شرکت پست

1773420120700073570008111 اصفهانمحمد کريمي
2773420120700058700473111 اميرکلافرزانه   صفرتبار
3773420120700078950874111 آران و بيدگلفاطمه   انتظاريان
4773420120700057620047111 بابلسيده مرضيه   علي محمدي
5773420120700077870094111 بجنوردمريم رضايي
6773420120700064520079111 بندرعباسماريه منصوري
7773420120700083700075111 بوشهرزهرا حيدري
8773420120700059771933811 تجریشسولماز بصيرت
9773420120700082620000111 تهرانفاطمه صديقي
10773420120700079020000111 تهرانمحبوبه ممقاني
11773420120700076800000111 تهرانزمانيان
12773420120700072500000111 تهرانليلا
13773420120700070350000111 تهرانارسلان شکفته
14773420120700068820000111 تهرانليلا عسکري
15773420120700061300000111 تهرانالهه حبيبي
16773420120700060220000111 تهرانمريم ساري
17773420120700056550000111 تهرانزهرا شمرتي
18773420120700074654656111 رويان-مازندرانمعصومه روياني
19773420120700080470443111 سياهکلمحدثه رمضاني
20773420120700075720007111 شيراز-فارسحسن خادم   الحسيني
21773420120700062370007111 شيراز-فارساحمدي ريحانه
22773420120700067750435111 فومنسمانه يوسف   پناه
23773420120700063450037111 قمزهرا سليماني
24773420120700071420087111 کاشانفاطمه سديد   طاهري
25773420120700065600049111 گرگاننادره منتظري
26773420120700084770394111 مامونيهسيد ابوالفضل   فاتحي
27773420120700085850378111 محلاتزهرا رجبي
28773420120700069900009111 مشهدفاطمه لطفي
29773420120700081550464111 نورزهرا ربيع   زاده

1. اگر اسم خودتان را نمی توانید پیدا کنید، یا اگر سامانه اطلاعات بارکد شما را نمایش نمی دهد و یا اشتباه نمایش می دهد، حتما از طریق پشتیبانی (واتساپ) پیام بدهید تا پیگیری کنیم. 

2. بابت تأخیرهای احتمالی در توزیع مرسولات، مسئولیت کاملاً متوجه شرکت ملی پست بوده و به جز ثبت شکایت در سامانه ی پست و صبر، اقدام دیگری نمی توان انجام داد. ما هیچگونه اختیار و کنترلی بر فعالیت‌های شرکت پست نداریم. ما این مطلب را در قسمت "رویه ارسال سفارش" متذکر شده‌ایم، لذا خواهشمندیم بابت تأخیرهای احتمالی به ما اعتراض نفرمایید.

3. در صورت عدم حضور در منزل، معمولا مرسوله برای مدت سه روز در پست منطقه شما باقی خواهد ماند. در این صورت سامانه پست ممکن است دو پیغام به شما بدهد: یا از شما می‌خواهد که خودتان به اداره پست منطقه مراجعه کنید و حضوراً تحویل بگیرد و یا درخواست واریز وجه جهت ارسال مجدد می‌کند. در صورت عدم پیگیری شما، مرسوله به ما برگشت می خورد. در اینصورت امکان کنسل کردن سفارش و دریافت وجه وجود ندارد و باید مجدد هزینه ی ارسال را برای ما واریز نمایید تا برای شما از ابتدا پست و بارکد جدید صادر کنیم.

4. بارکد مرسولات تیپاکس مستقیما پیامک می‌شود. لذا در این لیست درج نمی‌گردد.