مربوط به سفارشات ثبت شده از ساعت 08:00 روز 12 مهر تا ساعت 10:00 روز 12 مهر

بارکد خود را کپی نمایید، بعد وارد لینک زیر شوید:

سامانه رهگیری مرسولات شرکت پست

1773940119800412500895111 اردکان-يزدمحمد کمالي   فرد
2773940119800403450033111 اسلام شهرناهيد سميعي
3773940119800408820008111 اصفهانسحر نظري نيا
4773940119800414650473111 اميرکلافرزانه   صفرتبار
5773940119800416800047111 بابلفائزه نادري
6773940119800404520069111 بروجردمصطفي وند
7773940119800417870000111 تهرانپخش پوشاک   نوري
8773940119800413570000111 تهرانحديثه عباس   پور
9773940119800410355355111 خسرو شهرشيما پرويزي   خسروشاهي
10773940119800411420077111 رفسنجانشقايق قرباني
11773940119800415720035111 سمنانفاطمه کاشفي
12773940119800401300675111 سنقرشيوا حشمتي
13773940119800406670003111 کرجآتنا کريمي
14773940119800402370076111 کرمانالي ربيعي
15773940119800409900067111 کرمانشاهمريم فاطمي
16773940119800407750009111 مشهدفاطمه مظلوم
17773940119800405600009111 مشهدسمانه محجوب

1. اگر اسم خودتان را نمی توانید پیدا کنید، یا اگر سامانه اطلاعات بارکد شما را نمایش نمی دهد و یا اشتباه نمایش می دهد، حتما از طریق پشتیبانی (واتساپ) پیام بدهید تا پیگیری کنیم. 

2. بابت تأخیرهای احتمالی در توزیع مرسولات، مسئولیت کاملاً متوجه شرکت ملی پست بوده و به جز ثبت شکایت در سامانه ی پست و صبر، اقدام دیگری نمی توان انجام داد. ما هیچگونه اختیار و کنترلی بر فعالیت‌های شرکت پست نداریم. ما این مطلب را در قسمت "رویه ارسال سفارش" متذکر شده‌ایم، لذا خواهشمندیم بابت تأخیرهای احتمالی به ما اعتراض نفرمایید.

3. در صورت عدم حضور در منزل، معمولا مرسوله برای مدت سه روز در پست منطقه شما باقی خواهد ماند. در این صورت سامانه پست ممکن است دو پیغام به شما بدهد: یا از شما می‌خواهد که خودتان به اداره پست منطقه مراجعه کنید و حضوراً تحویل بگیرد و یا درخواست واریز وجه جهت ارسال مجدد می‌کند. در صورت عدم پیگیری شما، مرسوله به ما برگشت می خورد. در اینصورت امکان کنسل کردن سفارش و دریافت وجه وجود ندارد و باید مجدد هزینه ی ارسال را برای ما واریز نمایید تا برای شما از ابتدا پست و بارکد جدید صادر کنیم.

4. بارکد مرسولات تیپاکس مستقیما پیامک می‌شود. لذا در این لیست درج نمی‌گردد.