مربوط به سفارشات ثبت شده از ساعت 09:00 روز 2 مهر تا ساعت 12:00 روز 4 مهر

بارکد خود را کپی نمایید، بعد وارد لینک زیر شوید:

سامانه رهگیری مرسولات شرکت پست

1773420119000110350893111 ابرکوهفرزانه فلاح   زاده
2773420119000048250797111 بندرلنگهمرتضي قلندري
3773420119000112500097111 بيرجندفاطمه سرابندي
4773420119000049320005111 تبريزيلدا عازمي
5773420119000052920000111 تهرانمونا علايي
6773420119000051850000111 تهرانزهرا رضايي
7773420119000050770000111 تهرانمونا قاضياني
8773420119000047170000111 تهرانمريم سليمان   زاده
9773420119000044950000111 تهرانفاطمه سادات   عظيمي
10773420119000109900397111 دماوندکرامت بخشي
11773420119000046104439111 ديلمانسميه اقايي
12773420119000053000469111 رامسرمريم خسروي
13773420119000055154674111 عباس آبادمينارودگرپور
14773420119000054070476111 قائم شهرمريم احمدزاده
15773420119000056220003111 کرجمريم جاويد
16773420119000111424346111 کوچصفهانليلا فردپور
17773420119000045020089111 يزدالهه دهقان

1. اگر اسم خودتان را نمی توانید پیدا کنید، یا اگر سامانه اطلاعات بارکد شما را نمایش نمی دهد و یا اشتباه نمایش می دهد، حتما از طریق پشتیبانی (واتساپ) پیام بدهید تا پیگیری کنیم. 

2. بابت تأخیرهای احتمالی در توزیع مرسولات، مسئولیت کاملاً متوجه شرکت ملی پست بوده و به جز ثبت شکایت در سامانه ی پست و صبر، اقدام دیگری نمی توان انجام داد. ما هیچگونه اختیار و کنترلی بر فعالیت‌های شرکت پست نداریم. ما این مطلب را در قسمت "رویه ارسال سفارش" متذکر شده‌ایم، لذا خواهشمندیم بابت تأخیرهای احتمالی به ما اعتراض نفرمایید.

3. در صورت عدم حضور در منزل، معمولا مرسوله برای مدت سه روز در پست منطقه شما باقی خواهد ماند. در این صورت سامانه پست ممکن است دو پیغام به شما بدهد: یا از شما می‌خواهد که خودتان به اداره پست منطقه مراجعه کنید و حضوراً تحویل بگیرد و یا درخواست واریز وجه جهت ارسال مجدد می‌کند. در صورت عدم پیگیری شما، مرسوله به ما برگشت می خورد. در اینصورت امکان کنسل کردن سفارش و دریافت وجه وجود ندارد و باید مجدد هزینه ی ارسال را برای ما واریز نمایید تا برای شما از ابتدا پست و بارکد جدید صادر کنیم.

4. بارکد مرسولات تیپاکس مستقیما پیامک می‌شود. لذا در این لیست درج نمی‌گردد.