مربوط به سفارشات ثبت شده از ساعت 09:00 روز 29 شهریور تا ساعت 09:00 روز 31 شهریور

بارکد خود را کپی نمایید، بعد وارد لینک زیر شوید:

سامانه رهگیری مرسولات شرکت پست

1773420118600143620056111 اردبيلرسول خيري
2773420118600139950056111 اردبيلزهرا حسين   نژاد
3773420118600116470008111 اصفهانفاطمه عشقي
4773420118600101970006111 اهوازمينا شادروان
5773420118600104200474111 بابلسرزهرا عسگري
6773420118600103127637111 باغينمحمود نقوي
7773420118600115400043111 بندرانزليسيد مصطفي پاک   نژاد
8773420118600138870635111 بندرماهشهررضا متقي
9773420118600117550005111 تبريزنبوي
10773420118600136721933811 تجریشمرضيه فيضي
11773420118600137800000111 تهرانفاطمه غفاري
12773420118600135650000111 تهرانلادن علمداري
13773420118600112170000111 تهرانشکوه کوشان
14773420118600107420000111 تهرانياسمن ترابي
15773420118600099620000111 تهرانمينو اقبالي
16773420118600098550000111 تهرانسپيده جوادي
17773420118600145777558111 جميلدا حسيني
18773420118600114320477111 جويبارزهره رستگار
19773420118600142550466111 چالوسمحدثه شهبازي   جيرکل
20773420118600108500466111 چالوسشيوا فاضل
21773420118600141470058111 خويفاطمه قاسملو
22773420118600106350469111 رامسرافسانه   جوربنيان
23773420118600140400181311 ریسهيلا جعفري   نراقي
24773420118600110020048111 ساريثنا مسلمي
25773420118600102050048111 ساريکيميا لاريمي
26773420118600105270066111 سنندجسروه توکلي
27773420118600113250007111 شيراز-فارسعلي غريبي
28773420118600109571868611 قرچکسميه فريماني
29773420118600144700877111 گلپايگانمرضيه حسيني
30773420118600111100055111 مراغه-آذربايجان   شرقيشادي پيراني
31773420118600134570085111 نجف آبادمحمود شفيعي
32773420118600100900337111 ورامینمجيد

1. اگر اسم خودتان را نمی توانید پیدا کنید، یا اگر سامانه اطلاعات بارکد شما را نمایش نمی دهد و یا اشتباه نمایش می دهد، حتما از طریق پشتیبانی (واتساپ) پیام بدهید تا پیگیری کنیم. 

2. بابت تأخیرهای احتمالی در توزیع مرسولات، مسئولیت کاملاً متوجه شرکت ملی پست بوده و به جز ثبت شکایت در سامانه ی پست و صبر، اقدام دیگری نمی توان انجام داد. ما هیچگونه اختیار و کنترلی بر فعالیت‌های شرکت پست نداریم. ما این مطلب را در قسمت "رویه ارسال سفارش" متذکر شده‌ایم، لذا خواهشمندیم بابت تأخیرهای احتمالی به ما اعتراض نفرمایید.

3. در صورت عدم حضور در منزل، معمولا مرسوله برای مدت سه روز در پست منطقه شما باقی خواهد ماند. در این صورت سامانه پست ممکن است دو پیغام به شما بدهد: یا از شما می‌خواهد که خودتان به اداره پست منطقه مراجعه کنید و حضوراً تحویل بگیرد و یا درخواست واریز وجه جهت ارسال مجدد می‌کند. در صورت عدم پیگیری شما، مرسوله به ما برگشت می خورد. در اینصورت امکان کنسل کردن سفارش و دریافت وجه وجود ندارد و باید مجدد هزینه ی ارسال را برای ما واریز نمایید تا برای شما از ابتدا پست و بارکد جدید صادر کنیم.

4. بارکد مرسولات تیپاکس مستقیما پیامک می‌شود. لذا در این لیست درج نمی‌گردد.