مربوط به سفارشات ثبت شده از ساعت 06:00 روز 12 تیر تا ساعت 07:30 روز 13 تیر

بارکد خود را کپی نمایید، بعد وارد لینک زیر شوید:

سامانه رهگیری مرسولات شرکت پست

1773420110600224920693111 ايلاممريم سالمي   پور
2773420110600211570693111 ايلامفرشته زرگوش
3773420110600221700063111 آبادانفاطمه صالحي
4773420110600218100669111 بانههوشنگ صالحي
5773420110600236200079111 بندرعباسکمال ناظميان
6773420110600226070097111 بيرجندکيميا کريمي
7773420110600210500005111 تبريزنازيلا   عليزاده
8773420110600237270000111 تهراندماوندي
9773420110600231820000111 تهراننفيسه حبيبي
10773420110600230750000111 تهراننرگس بابائي
11773420110600225000000111 تهرانزهرا سوري
12773420110600217020000111 تهرانمريم تنکابني
13773420110600215870000111 تهرانسما روشن
14773420110600220620068111 خرم   آباد-لرستاننسرين کرد   عليوند
15773420110600212650638111 رامهرمزنسيم هرمزي فر
16773420110600239420448111 رودسرراضيه بهزاد   نژاد
17773420110600232900181311 ریفرحناز
18773420110600227150078111 سيرجانسوده مستقيمي
19773420110600233970007111 شيراز-فارسفرحناز رمزي
20773420110600219170007111 شيراز-فارسمهدي فروغي
21773420110600222770034111 قزوينکوکب محمدي
22773420110600216950087111 کاشاننرجس سادات   نور حسيني
23773420110600234050499111 کلالهسميه جامي
24773420110600208970044111 لاهيجان-گيلانخوشحال
25773420110600209050447111 لنگرودسپيده   اسفندياري
26773420110600235124453111 لوشانزهرا شمسيني   غياثوند
27773420110600238350009111 مشهدمليحه شجاع
28773420110600223850363111 ميامي-سمنانمريم فتحي
29773420110600228220659111 نهاوندسميه قپانوري
30773420110600229300336111 هشتگردزهرا کلبادي

1. اگر اسم خودتان را نمی توانید پیدا کنید، یا اگر سامانه اطلاعات بارکد شما را نمایش نمی دهد و یا اشتباه نمایش می دهد، حتما از طریق پشتیبانی (واتساپ) پیام بدهید تا پیگیری کنیم. 

2. بابت تأخیرهای احتمالی در توزیع مرسولات، مسئولیت کاملاً متوجه شرکت ملی پست بوده و به جز ثبت شکایت در سامانه ی پست و صبر، اقدام دیگری نمی توان انجام داد. ما هیچگونه اختیار و کنترلی بر فعالیت‌های شرکت پست نداریم. ما این مطلب را در قسمت "رویه ارسال سفارش" متذکر شده‌ایم، لذا خواهشمندیم بابت تأخیرهای احتمالی به ما اعتراض نفرمایید.

3. در صورت عدم حضور در منزل، معمولا مرسوله برای مدت سه روز در پست منطقه شما باقی خواهد ماند. در این صورت سامانه پست ممکن است دو پیغام به شما بدهد: یا از شما می‌خواهد که خودتان به اداره پست منطقه مراجعه کنید و حضوراً تحویل بگیرد و یا درخواست واریز وجه جهت ارسال مجدد می‌کند. در صورت عدم پیگیری شما، مرسوله به ما برگشت می خورد. در اینصورت امکان کنسل کردن سفارش و دریافت وجه وجود ندارد و باید مجدد هزینه ی ارسال را برای ما واریز نمایید تا برای شما از ابتدا پست و بارکد جدید صادر کنیم.

4. بارکد مرسولات تیپاکس مستقیما پیامک می‌شود. لذا در این لیست درج نمی‌گردد.