مربوط به برخی سفارشات جامانده از روز 29 خرداد

بارکد خود را کپی نمایید، بعد وارد لینک زیر شوید:

سامانه رهگیری مرسولات شرکت پست

1782280109200128450057111 اروميهرقيه عليپور
2782280109200117250008111 اصفهاننوشيني   سليميان
3782280109200115100344111 آبيکفرشته کريمي
4782280109200119400094111 بجنوردمريم رضايي
5782280109200123070000111 تهراننعيمه يوسفي
6782280109200121920000111 تهرانزينب رضايي
7782280109200114020000111 تهرانسعيد رحيمي
8782280109200113950000111 تهرانسميه عابديني
9782280109200129520457111 خرمدرهزهرا کلانتري
10782280109200120850077111 رفسنجانعبدالمجيدجعفربيگي
11782280109200116170036111 شاهرودفاطمه لطفي
12782280109200118320746111 فساابراهيمي
13782280109200125220034111 قزوينمينا روحي
14782280109200126300037111 قمفاطمه   ابراهيمي فر
15782280109200130970003111 کرجمهتاب شاهنده
16782280109200124150076111 کرمانافسانه   نصرآبادي
17782280109200122000449111 کلاچايميثم خاکدان
18782280109200127370464111 نورفضيلت تاري

1. اگر اسم خودتان را نمی توانید پیدا کنید، یا اگر سامانه اطلاعات بارکد شما را نمایش نمی دهد و یا اشتباه نمایش می دهد، حتما از طریق پشتیبانی (واتساپ) پیام بدهید تا پیگیری کنیم. 

2. بابت تأخیرهای احتمالی در توزیع مرسولات، مسئولیت کاملاً متوجه شرکت ملی پست بوده و به جز ثبت شکایت در سامانه ی پست و صبر، اقدام دیگری نمی توان انجام داد. ما هیچگونه اختیار و کنترلی بر فعالیت‌های شرکت پست نداریم. ما این مطلب را در قسمت "رویه ارسال سفارش" متذکر شده‌ایم، لذا خواهشمندیم بابت تأخیرهای احتمالی به ما اعتراض نفرمایید.

3. در صورت عدم حضور در منزل، معمولا مرسوله برای مدت سه روز در پست منطقه شما باقی خواهد ماند. در این صورت سامانه پست ممکن است دو پیغام به شما بدهد: یا از شما می‌خواهد که خودتان به اداره پست منطقه مراجعه کنید و حضوراً تحویل بگیرد و یا درخواست واریز وجه جهت ارسال مجدد می‌کند. در صورت عدم پیگیری شما، مرسوله به ما برگشت می خورد. در اینصورت امکان کنسل کردن سفارش و دریافت وجه وجود ندارد و باید مجدد هزینه ی ارسال را برای ما واریز نمایید تا برای شما از ابتدا پست و بارکد جدید صادر کنیم.

4. بارکد مرسولات تیپاکس مستقیما پیامک می‌شود. لذا در این لیست درج نمی‌گردد.