مربوط به سفارشات ثبت شده از ساعت 07:30 روز 23 خرداد تا ساعت 07:00 روز 24 خرداد

بارکد خود را کپی نمایید، بعد وارد لینک زیر شوید:

سامانه رهگیری مرسولات شرکت پست

1773420108600244650008111 اصفهاننسرين سبزواري
2773420108600255850006111 اهوازعطيه زند
3773420108600245720069111 بروجردفائزه مروتي
4773420108600249020485111 بهشهرحميده فلاحتگر
5773420108600230220097111 بيرجندفرزانه فراشي
6773420108600248950005111 تبريزنصيرابادي
7773420108600250470000111 تهراننگين سادات   حسيني
8773420108600242500000111 تهرانسارا آدنوش
9773420108600237750000111 تهرانميترا دانايي   فر
10773420108600235600000111 تهرانزمانيان
11773420108600232370000111 تهرانمرجان ملک پور
12773420108600246800658111 تويسرکانراحله طهماسبي
13773420108600238820466111 چالوسطاهره عليپور
14773420108600252620007111 شيراز-فارسشهلا مختارزاده
15773420108600229770007111 شيراز-فارسمليحه عرفان   منش
16773420108600234524674111 عباس آبادبشر ترکان
17773420108600247870003111 کرجمهناز حاجي   زاده
18773420108600243570067111 کرمانشاهشقايق ايزدي
19773420108600241420937111 کلاتبراتي
20773420108600231300447111 لنگرودتوران تقوايي
21773420108600254770334111 لواسانزهره منصوري
22773420108600251550009111 مشهدزهرا قرباني
23773420108600239900876111 نطنزليلا هاشم پور
24773420108600240350465111 نوشهررويا پورصالحي
25773420108600236674663111 هيچرودساحل يعقوبي
26773420108600253700089111 يزدسمانه قاسمي   نژاد
27773420108600233450089111 يزدطيبه سازش

1. اگر اسم خودتان را نمی توانید پیدا کنید، یا اگر سامانه اطلاعات بارکد شما را نمایش نمی دهد و یا اشتباه نمایش می دهد، حتما از طریق پشتیبانی (واتساپ) پیام بدهید تا پیگیری کنیم. 

2. بابت تأخیرهای احتمالی در توزیع مرسولات، مسئولیت کاملاً متوجه شرکت ملی پست بوده و به جز ثبت شکایت در سامانه ی پست و صبر، اقدام دیگری نمی توان انجام داد. ما هیچگونه اختیار و کنترلی بر فعالیت‌های شرکت پست نداریم. ما این مطلب را در قسمت "رویه ارسال سفارش" متذکر شده‌ایم، لذا خواهشمندیم بابت تأخیرهای احتمالی به ما اعتراض نفرمایید.

3. در صورت عدم حضور در منزل، معمولا مرسوله برای مدت سه روز در پست منطقه شما باقی خواهد ماند. در این صورت سامانه پست ممکن است دو پیغام به شما بدهد: یا از شما می‌خواهد که خودتان به اداره پست منطقه مراجعه کنید و حضوراً تحویل بگیرد و یا درخواست واریز وجه جهت ارسال مجدد می‌کند. در صورت عدم پیگیری شما، مرسوله به ما برگشت می خورد. در اینصورت امکان کنسل کردن سفارش و دریافت وجه وجود ندارد و باید مجدد هزینه ی ارسال را برای ما واریز نمایید تا برای شما از ابتدا پست و بارکد جدید صادر کنیم.

4. بارکد مرسولات تیپاکس مستقیما پیامک می‌شود. لذا در این لیست درج نمی‌گردد.